margaritazogu

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

sova(a)

Av margaritazogu - 17 januari 2011 21:39

hhej bloggen idag har inte hänt så mycket , bara skolan och då fickvi 3 timmars rast så vi stack till fredrika och efter skolan så stack jag till träningen och nu ä jag mega tröt och bara vill säga natti natti , fasst var bara tvungen att gå in på blocket och leta efter en mobil och jag hittade en faktist , älskar den !<3

ni får en bild på den , ja fasst vi får vänta med mobilen en liten stund först ska jag ju ha skridskorna sen dräkten så ja ;)

sen vill jag ha en adidas väska och denna mobilen    biligt med allt det tycker jag

  eller ....inte    


ja men nu ska ni se bilden på mobilen jag vill ha sen ska jag gå och sova , :D

  typp sån här mobil ,;)

hejdå //ma'

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av margaritazogu - 5 februari 2011 14:02


hejsan svejsan idag så har det inte varigt så mycket eller jo jag alexandra och matilda åkat på almenheten idag :D det var fett nice;) ja och imorgon åcker vi tre och olivia till hbg ja orkar inte skriva mer ska para mina krafter till en fest sen...

Av margaritazogu - 1 februari 2011 17:27

hhej, idag så var det varigt skolan träningen hem :) Jag var tvungen att gå me tidigare idag för jag hade fett ont i huvet ... men efter ett tg gick det över så bästemde jag mig att gå på träningen *:d ja sen har det inte varigt nåot mer föruto...

Av margaritazogu - 30 januari 2011 15:14


  hhej    bloggen  igår så var jag olivia matilda och alexandra i centersyd och shoppade  men du vet jag glömde  mina pengar hemma så jag hade ba 100 kr med mig -.-' mm men jag köpte ett par blåa nya tränings byxe eller jag olivia och matilda kö...

Av margaritazogu - 28 januari 2011 22:25

hhej, asså förlåt för en dålig upptratering (stavningen) ja men igår så hade vi träning och då landade jag min dubbel slakow *wiiiii* och så blev jag så glad när jag skulle åka framåt trillade jag på mina knän 100 och landade på mina knän och o...

Av margaritazogu - 25 januari 2011 20:52


hhej , fick lån min systers data så kan bäretta vad som har hänt , jag bärettar lördag och söndagen för måndag så har jag faktiskt inte gjort någon! Ja lördagen så sov alexandra och olivia över hos mig och vi hade mega kul. När de kom hem till mi...

Presentation


hejsan jag heter Margarita och älskar konståkning vänner och fotto .
Här kommer ni läsa om mina dagar och lite om världen.!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards