margaritazogu

Alla inlägg under november 2010

Av margaritazogu - 30 november 2010 16:07

   hhej ,

sorrya att jag inte har kunnat bloggat igår ..

var tvungen att plugggga, det  säger att skolan är ens framtid ... varför ?

varför är det inte bara så änkelt att lärarna kan sätta mvg på oss så får vi fucking bra så får vi bra jobb ?

kicki sa sen ja men sen kan vi inte ett enda skitt ?

 JAG H haahha .sen börgade jag fredrika och kicki ta skämt om kirurger ?

ja, men hadde träning idag men kunde inte gå för hadde stukat fotten så ja ..:(

men undra vad de har gjort ?

ja men nuuu hoppas jag på att jag bler lusssiiiiaaa :D

 på konståkningen då :)

men nu måsste jag gå och plugga 

hejdå lovers§




syster fottade den ;)  

Av margaritazogu - 28 november 2010 18:31

idag så var vi  i hbg ' helsingborg '

Ja då skulle vi köpa nys skor  och ja då fick min syster köpa 2 och jag en  :)

sen eller fösrt var vi i stan sen stack vi till väla och var där lite köpte tottar x'p

men behövde det ;)

ja sen så stack vi till ikea :D

 och ja kollade lite :)

sen stanade vi där och åt lite på deras fick och som sakt så smal det till ... mina  nya skor gick i sönder x'p

 men ja som tur så lagade jag dem :D:D:D

 ja så stack vi och köpte mat och nu sitter jag här och lysnar på musik och är sjuckt rädd för har utväklingsamtal imårgon bärettar hur det gick :)

en sak är hjag helt säker på 100% att jag fickvg mvg i sv :D

men engelska g- vg :D

och matte som jag hatar har jag säkert g-vm :)

 men hoppas det visas bra nu ...

för ska ha det kl 8 på morgonen imårgonen ;)

ja men nu måsste jag plugga , ja och en sak till , jag kanske är dålig och så men bilden på kjolen har jag inte hunit lägga över på datan en  och skorna så förhopnings vis får ni se de imårgon

caioo ;)

  


(L)

Av margaritazogu - 28 november 2010 10:00

I ♥ LOVE FIGURE SKATE

 

 

it's ´truue :D

Av margaritazogu - 28 november 2010 09:28

hhej :)


  


välkomna    

is?

Av margaritazogu - 27 november 2010 16:27

hejalla läsare idag så var vi  i grubben ute istan och vissade upp ?!
 ja fasst vi kunde inte göra vårt program för de hadde glömt musiken-.-'

fasst jag så vi fick hoppa och så fasst det var oxå omöljigt.seriöst  plast is , inte en  plast gummi eller ågot sånt som de har lagt som pussel bittttar ?

man trilar ju mederekten vi kunde bara hoppa treahop salkow och flipp

 det vard et enda vi kunde göra och flygskär bakot

för det gick ju inte och göra något !

 men sån  tur så slapp jag och pappa jobba  :)

 men ja

Idag så köpte jag en kjol för konståkning som jag ska trännna i imårgon :)

kl 8 - 9  kul och jobbigt

 men nu så sitter jag är och facebookar & bdb & msn :D

 ja men ni får en bild på kjolen senare ikväll

 men nu så får nu en söt bild på mig och sötaste heidi och mig :D

och föresten gillade ni designen ?   för jag blev lixom nöjd med den :D


 ja men är kommer bilden på mig och sötaste heidi :D


  



Av margaritazogu - 27 november 2010 11:55

  NY design  


 Här kommer 4 bilder ,  har bara dessa fyra bilderna nu för min syster har dom på sin data -.-'


        

Av margaritazogu - 27 november 2010 10:26

hej, första inlägget :)

 ni som kanske vet så har jag haft en blogg på blogg.se och bloggplatsen.se

 men nu ville jag komma tillbaka till bloggplatsen.se för jag kunde mer saker här än vad på blogg.se :)

 men ja nu är det bara morgon ju ?

så men senare så blir det stan *torget * ska uppträda med världens bästa gruppppp :D

 en sak till jag har köpt en ny konståknings kjol   

  bild får ni senare ,

 men här på bloggen kommer ni få läsa om minna dagar och om  konståkning och massa annat :)

peac (y)

  

snö bilder kommer imårgon :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan jag heter Margarita och älskar konståkning vänner och fotto .
Här kommer ni läsa om mina dagar och lite om världen.!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards